Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ruby, Elrik, Enzo en Loes - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ruby, Elrik, Enzo en Loes - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bangkok

Door: Ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby, Elrik, Enzo en Loes

14 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal.

Op zaterdagmiddag om kwart over 12 zijn we uitgezwaaid door onze ouders, broertje, zus en vriend. Vanuit schiphol zijn we met de trein naar Düsseldorf gereden in 4 uur. Dit beviel erg goed, en onderweg in de treinen al veel mede-backpackers tegen gekomen. Om half 5 kwamen we daar aan en om half 10 zijn we gaan vliegen naar Dubai. We hebben een goede vlucht gehad en een avondmaaltijd gegeten. De vlucht duurde 5,5 uur en we moesten vervolgens 4 uur wachten in Dubai. Daarna een vlucht van 7 uur naar Bangkok. Deze vlucht wel wat meer last gehad van turbulentie, maar gelukkig hebben we allemaal wel wat kunnen slapen op Elrik na. En toen stonden we eindelijk in Bangkok. Al vrij snel de tassen gevonden en in een taxi naar het hotel gereden. In het hotel zijn ze veel aan het verbouwen maar de kamer ziet er prima uit en met de airco zijn we erg blij. Na een heerlijke nacht geslapen te hebben en een ontbijt te hebben gegeten zijn we op pad gegaan. Het paleis bezocht, waar heel veel gebouwen er prachtig uitzagen. Wel worden we een beetje overvallen door de warmte en zijn we blij als we ergens naar binnen kunnen waar het wat koeler is. In de stad worden we veel aangesproken, we proberen er niet te veel aandacht aan te geven want ze zeiden allemaal dat het paleis dicht was en dat je met hun tuk tuk moest gaan en een boottocht moet maken, en dat terwijl het paleis gewoon open was. Daarna naar Wat Pho gegaan waar de grootste Buddha te bezoeken is. Met de taxi voor slechts 2 euro weer naar het hotel gereden om even te relaxen en te gaan zwemmen. Vanavond gaan we bedenken wat we de rest van de week gaan doen en gaan we de treinen boeken om naar boven in Thailand te gaan.

Groetjes van ons allemaal! Liefs ruby

• 14 Juli 2014 - 15:12

Veel plezier!

• 15 Juli 2014 - 08:41

Corina:

Hey Ruby!
    Heerlijk! Ga er lekker van genieten, ik ga jullie verslag volgen hoor!
    Groetjes Corina