Voorbereidingen - Reisverslag uit Amstelhoek, Nederland van Ruby, Elrik, Enzo en Loes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amstelhoek, Nederland van Ruby, Elrik, Enzo en Loes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Ruby, Elrik, Enzo en Loes

21 Juni 2014 | Nederland, Amstelhoek

Hallo vrienden, familie en andere achterblijvers,

Over 3 weken is het al zover, dan gaan Elrik, Ruby, Enzo en ik, 6 weken rondtrekken door Azië. Zaterdag 12 juli vliegen we vanuit Düsseldorf naar Dubai en vervolgens door naar Bangkok. Waar we voor de eerste 2 nachten een hotel hebben gereserveerd. Voor de rest van de reis hebben we nog niets geboekt, we gaan daar wel zien wat er op ons pad komt.
We hebben wel een globaal reisplan gemaakt, dus niet dat we zonder voorbereidingen op pad gaan. Integendeel de tassen zitten nu al vol met allemaal artikelen die we misschien niet eens nodig zullen hebben en dan moet de kleding er zelfs nog bij. Misschien dat er uiteindelijk nog wel wat spullen uitgaan om de rugzak wat lichter te maken. De visa zijn na veel tijd en moeite ook al binnen!

We zijn niet van plan om dagelijks wat op de reis blog te zetten, maar dit lijkt ons wel de beste manier om iedereen op de hoogte te houden, vooral onze ouders natuurlijk.

De laatste loodjes voor werk en school zijn aangebroken. Nog een paar weekjes bikkelen en dan gaan we heerlijk genieten (eigenlijk doen we dat nu al).

We kunnen niet wachten tot 12 juli!

Groetjes Loes